Amacam blog aku....OK tak ?

Monday, September 26, 2011

Poster KUD Putrajaya ada motor adek aku lerr

Ngantuk sangat aku hari ni sbb semalam baru balik dr Ipoh tengok Autoshow Gegaria Harian Metro . Kalau hampa perasan , dlm kebanyakkan paper kelmarin dulu ada eklan Autoshow KUD kat Putrajaya  , dlm eklan tu ada terselit gambar scooter adik aku ( pink kaler )dan kereta waja putih Fairol ( Hantu Kak Limah ) .
Scooter tu masih dok ada lagi..cuma dok selimut kat rumah mak aku ja la ni..
Aku pernah buat entry ttg scooter adek aku ni..klu nk tengok mai la picit sini.marilyn monroe



2 comments:

si cantik sally said...

gilo gempak pink!!i loike bangggg..

kene tag ni..jom like

http://ezetheblackrose.blogspot.com/2011/09/contest-blog-hot-cool-by-anis-maisarah.html

bro khai anda hot & cool!! terbaikk..

AYuNG said...

ayung p nengok kud nih ari sabtu lepas...ada jugak otoshow tapi xbyak sgt keta yg ambek bahagian..:)