Amacam blog aku....OK tak ?

Wednesday, September 7, 2011

Hampa tunggu !!!

Tu dia biaq bagi suspen skit...baru tadi Harian Metro called aku...nak taw pasai pa ???
Cuba hampa semua teka ......



mintak maaf pada semua rakan2 yg singgah blog aku...hari ni aku mmg x dak masa nk ziarah kalian semua..InsyaAllah saya akan membalas dan komen blog kalian semua.Sebab harini aku mmg bz giler sangat nk siapkan 2 proposal utk dihantar ke Kulim landmark Central dan Tesco untuk autoshow nanti .

7 comments:

AYuNG said...

ha...nih mesti nak masuk metro pulak nih..:)

glamer la abg...

khaifaiz said...

tak pa2.. yg penting ang masukkkkk... senang sikit nak belanja aku... hahaha

Cikgu said...

ok tu

zati embong said...

jat teka2 paling hbat.sebabny semua yg jat teka salah.haha

Papa Mifz said...

harap semo berjln dgn lancar bro...

Afzainizam said...

Woooo orang metro klu dah panggil ko mesti ada apa2... aku kena borong surat kaboooo metro lah lepas ni...

------Salam Aidilfitri-------
semoga kesalahan dimaafkan, silaturrahim kekal erat
buat pembaca blog kami
firestartingautomobil.blogspot.com
bukandoktorveterinar.blogspot.com
Jom Terjah entry terbaru ??
lepat pulut vs lonting jawa

muse said...

apa pun mesti berita gembira kan bro? tahniah and gud luck