Amacam blog aku....OK tak ?

Monday, September 5, 2011

Gambar xcident Sept 3rd 2011

Inilah pics xcident yg aku ceritakan smlm..kejadian yg berlaku kira2 9pm di persimpangan simpang empat @ Taman Puteri Gunung Seberang Perai Selatan ini telah meragut 2 nyawa sekali gus . Tempat kejadian ni x jauh dari rumah aku..just 2km away saja . Yang paling aku x tahan dan sedih bila mana mangsa diajar mengucap oleh rakan2 nya , klu di tengok dari kecederaan tu mmg parah..Ya Allah..korang tengok la sendiri ....Al Fatihah dan takziah buat keluarga si mangsa  .




Tempat kejadian 


48 comments:

AYuNG said...

byak betul berlaku eksiden skang nih..
al-fhatihah buat keluarga magsa...

hati2 ye bang..

Nazri Razra said...

Al-Fatihah untuk mangsa..

khaifaiz said...

al-fatihah...

hati2 dijalan raya

✿cik tempe✿ said...

al fatihah..

aiman fanboy k-pop said...

eyyy...bnyak tul darah....al fatihah buat arwah.......tak boleh tengok gambar2 nih...gerun...

ku-cit said...

al-fatihah

josrevalution said...

kemalangan skg sudah semakin teruk sampaikan bentuk 3d pun ade!E-Book Percuma Panduan Pay Per Lead Versi Melayu

kutoOobambOo / ericoanaci said...

sllu yerk simpang tu xsiden

Terbang Bersamaku said...

seram tgok gambar2 nie..
smoga kt smua ambil ikhtibar..hati2 memandu..
Al-fatihah utk mangsa dan salam takziah buat keluarga mereka..

EyqaLuvender said...

al fatihah...
minta kte semua djauhkn drpd meninggal dlm keadaan ngeri cmni. amin.

Fadzli Amir said...

Salam...innalillahiwainnailaihirojiun....

muse said...

Al-fatihah buat mangsa. sedih tengok pemandu sekarang ni lebih banyak pentingkan diri sendiri bila berada di jalan raya..

Mrs.Yie said...

musim raya ni la banyak kemalangan berlaku..sedih bila tengok semua ni..

cardiacku said...

Mengerikan akibar accident tuh...darahnya banyak sekali

Ungu Violet said...

ishh ngerinya...Alfatihah...

byk2kanlah baca doa & ayat kursi sblum nek keta ke...moto ke...bas ke..

InsyaAllah malaikat akan menjaga kita dan dilindungi Allah selalu.

zati embong said...

al fatihah utk arwah..

Green Apple said...

Al-Fatihah utk mangsa.
bila musim perayaan ni kpd semua yg memandu tu banyak lah bersabar dan jangan terburu2.. biar lambat asal selamat.

SuzaDin said...

astaga ... al fatihah lh kepada mangsa ... semoga ditempatkan ditempat yang baik2 .amin .!

Cik Siti Aziz said...

al fatihah cik hdiahkan buat mngsa2..~

atikah said...

al-fatihah buat arwah.. semoga ditmptkan dlm kalgan org2 yg beriman.. amin.

Kazman & Sue said...

Alfatihah untuk mangsa dan alfatihah untuk mangsa2 kemalangan sepanjang perayaan ini... hati2 di jalan raya...rakan aku pun baru meninggal sehari sebelum menyambut syawal yg lalu akibat kemalangan jalan raya.... sedih bila tgk gambar tu...

Belalang Hijau said...

al-fatihah utk arwah...
kejadian exsiden mlm raya atas BKE pun boleh tahan jugak bro, budak tu putus 2-2 kaki.tp idup lagi la smpi arini... dalam fb ada pic dia...

IeDa said...

Ya Allah.. takutnye.. risau je balek jauh2 ni..jauh2 kan la dr kita..

tunz said...

al fatihah....

My Life's Journey said...

Al fatihah buat mangsa ... moga mangsa ditempatkan di tempat org2 beriman ..amin.

Sedih tengok mangsa .. tak sempat nak beraya ..um.. harap keluarga mangsa akan tabah menerima dugaan ini ..amin. Taziah buat keluarga mangsa.


Harap tiada lagi kejadian yang menyedihkan selepas ini.

ietchan-kun said...

Innalillahiwainnailaihirojiun...
Al-Fatihah utk arwah..

Kancil 8349 said...

syukur ada kawan macam tu...memang sedih

Kho Ara said...

Al-Fatihah...smga mgsa aman di sana...hati2 yer semua...

Ummi said...

ngeri!! mintak dijauhkan..

Khairil said...

berhati2lah dijalanraya...

Dr. Ben said...

innalillah... moga Allah s.w.t. mencucuri rahmatNya atas roh beliau

Peroto_Jr said...

naik bulu roma tengo darah tu. al fatihah..

Mie Kickdefella said...

AL FATIHAH...
MOHON JENAZAH
DIAMPUNKAN SELURUH
DOSA-DOSANYA..
AMIN..

~Kirin Selama Perak~ said...

astafirullahalazzim....~
:(

miZz_nizZ said...

mcm2 operasi wt tp tetap ade kmlgn kn..ni lamlang xberbau..huhu.hope kite djauhkn.. alfatihah..

Adylia Qarissa said...

alfatihah

wahida said...

takutnya aku tgk gambar2 ni...

semoga arwah ditempatkan bersama org2 yg beriman...

alfatihah...

irbas said...

takziah

::FAIZ FARISH:: said...

ngeri btl...

si cantik sally said...

ee..geron adik tgk pic ni..takziah buat family arwah..alfatihah..

hati2 dijalan raye malang tak berbau..k

Gua Syed said...

da dtg panggilan Tuhan

sahromnasrudin said...

alhamdulillah..

sy tak jumpe eksiden sepanjang laluan pulang ke kampong ari tue

A Crack Mirror said...

abang..seyes asya xmo tgk betul2...takot..semoga arwah dirahmati n ditempatkan bersama org2 yg beriman...al fatihah..

Ringgo said...

perghh!!! memang setiap kali raya.. malaysia hampir sama dengan negara yang berperang .. maut & kematian ada di mana2 ..

semoga roh depa dicucuri rahmatNYA dan ditempatkan kedlm golongan org2 yg beriman ..

sama ada depa telah melengkapkan ibadah puasa yang terakhir atau pun tidak ..

sepanjang perjalanan aku balik kampung lebih dari 15 kemalangan yang terjadi dari Kedah ke N9 ..
perjalanan yg paling lama yg pernah aku lalu 14 jam lebih ..

berhati hati lah di jalan raya ..

Afzainizam said...

AL FATIHAH.....Moga Rohnya di tempatkan di kalangan orang yang soleh Amin......

Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
2 Segala puji bagi Allah, Tuhan semesta alam. الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ
3 Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ
4 Yang menguasai di Hari Pembalasan مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ
5 Hanya Engkaulah yang kami sembah, dan hanya kepada Engkaulah kami meminta pertolongan. إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ
6 Tunjukilah kami jalan yang lurus, اهدِنَــــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ
7 (yaitu) Jalan orang-orang yang telah Engkau beri ni'mat kepada mereka; bukan (jalan) mereka yang dimurkai dan bukan (pula jalan) mereka yang sesat. صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ

Ya Allah...Sesungguhnya hidup dan mati kami hanya untuk Mu.Dari Mu kami datang dan kepadaMu kami kembali. Wallahualam.


------Salam Aidilfitri-------
semoga kesalahan dimaafkan, silaturrahim kekal erat
buat pembaca blog kami
firestartingautomobil.blogspot.com
bukandoktorveterinar.blogspot.com
Jom Terjah entry terbaru ??
lepat pulut vs lonting jawa

Hisyam Nozi said...

Kesiannya, al-fatihah pada arwah.

Zam_Nap said...

Aku mase raye gi mana2 pon eksiden...
kalau keluar mesti ade terserempak ngan satu kemalangan...
Yang terbaru kat sepang kete terbabas masuk kelapa sawit....sorang mati..

CikguShikin said...

Sekarang ramai yang meninggal tu anak2 muda lelaki Islam. Sedih. Semoga Allah lindungi kita semua.