Amacam blog aku....OK tak ?

Monday, August 29, 2011

Selamat Hari Raya AidilFitri

InsyaAllah seluruh umat Islam akan menyambut bulan Syawal pada esok hari  , jadi saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin buat semua rakan2 bloggers terutama buat semua followers saya .
Saya menyusun 10 jari memohon ampun dan maaf sekiranya ada entry2 yang menyinggung perasaan @ kurang enak buat kalian sepanjang perkenalan kita di alam siber ini .Kepada yang mengumpat , mengata , mengutuk atau pun "tercedok" info dr blog saya ini...saya maafkan ( Bang Muse...cedok la lagi..saya x marah haha )
Di kala kita bergembira meraikan kedatangan AidilFitri ini , jangan lah kita lupa pada golongan yang kurang bernasib baik dan berhati2 semasa memandu tu .Saya pon pasti bila akan kembali berblogging..mood nk raya dah nie ...Mak..Abah..tunggu Kion balikkkkkkk !!!




37 comments:

harrazdani said...

selamat hari raya kembali kepada bro...semoga hari raya kali ini lebih beerti dan bermakna buat bro sekeluarga.aminnnnn

kiz said...

selamat hari raya bro khairul..semoga gembira disamping keluarga tercinta..

Raya ni pakai keta modified ke? hehe

Kancil 8349 said...

selamat hari raya bro...

tunz said...

selamat hari raya jugak..hati2 memandu tu yer..jgn ikut perasaan tau...jumpa lagi slps sudh puas beraya nanti

fiqasaiful said...

selamat hari raya :)

Terbelog said...

selamat hari raya bro!
rehat2 dulu
nanti sambung blogging balik hehe
maaf zahir batin ye1

awie958 said...

Terima kasih, selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin, hati2 sentiasa memandu

Cik Siti Aziz said...

camat ari raye abg khairul..nnti kite smbung blogging lagik^_^
nk duit raye?haha

Ungu Violet said...

selamat hari raya...ceria2 selalu..:)

Ummi said...

Pantun:
selamat hari raya!
balik kampong mana
duit raya tak de ker
takkan bg ucapan jer

aten qylah said...

selamat hari raya jugakk abangg.aten nak duit raya bleyhh?hihi

Cardiacku said...

Selamat Hari Raya Idul Fitri 1432 H.
Mohon Maaf Lahir dan Batin

Ringgo said...

selamat hari raya aidil fithri buat bro kionn serta keluarga .. berhati dijalan raya ..

aiman fanboy k-pop said...

selamayt hari raya bang....!!jemput datang umah..kalo datang umah,bawak duit raya bnyak2 ye?^^

AYuNG said...

selamat ari raya juga abg..
maaf zahir batin yerk klu ada salah silap selama nih..:)

A Crack Mirror said...

hati2 memandu time beraya nnt k....
asya da nak gerak blk kg ni...jumpa lagi after raya~ ehehe..kem salam family yer...

SarahSuhaimi said...

selamat hari raya (^_^)

SuzaDin said...

cmat ari raya , maaf zahir dan batin yer

juanita said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri...
Maaf Zahir Batin..

muse said...

selamat hari raya aidilfitri bro maaf zahir batin...

Kembara Jr said...

Selamat hari juga dari saya. Semoga hari raya ini membawa keceriaan kepada sahabat

syuha zulkifli said...

Salam Lebaran.

Salam dihulur, maaf dipinta =)

My Life's Journey said...

Selamat hari raya bang khairul ..maaf zahir dan batin .. Umi nak minta ampun dan maaf sekiranya terkasar bahasa dan perilaku sepanjang umi berblogging hihi ..


Nak duit raye bang hihihihihihihi. Take care tau ..tak sabar nak dengar citer kete lagi nanti pas raye :)

zaly said...

selamat hari raya

Kazman & Sue said...

selamat raya juga kami ucapkan... mkn kuih raya dlm keter modifite mahu keter ternak lipas jadinya... heee3x

IeDa said...

selamat hari raya!

muse said...

selamat hari raya bro gua raya kat kuala lumpur jer hehe...

miss sadiq! said...

Happy Eid ! :)

Azmie said...

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...

mohon maaf zahir batin.. =)

Anonymous said...

Hey, you stated in a much more direct way what I was trying to communicate, thanks, I will recommend your site to my friends.

My blog:
rachat credits www.rachatdecredit.net

Tuan Penasihat said...

selamat hari raya Khairul. tq sebab selalu datang blog TP walaupun blog tu x berupdate. sokongan khairul sangat dihargai.

MaMa CyDa said...

Selamat hari raya en. khairul ... ^_^

Maaf zahir batin yek ...

MaMa CyDa said...

Selamat hari raya en. khairul ... ^_^

Maaf zahir batin yek ...

Peroto_Jr said...

selamat hari raya jua. seminggu x buka internet sebok beraya...

Afzainizam said...

Buah pauh di tengah bendang,
Jadi dagangan di tengah kota,
Saudara jauh datang bertandang,
Bermaaf-maafan sesama kita.

Negara kita aman sentosa,
Jangan dilupa orang terinyanya,
Makan sudah baju bergaya,
Orang fakir jangan dilupa.

Anak zirafah dimakan buaya,
Buaya Tain makan kelapa,
Bila makan juadah raya,
Yang miskin jangan dilupa.

Pagi raya semua gembira,
Berjalan bersama rakan dan taulan,
Ketika enak menjamu selera,
Orang yang tiada jangan dilupakan.

------Salam Aidilfitri-------
semoga kesalahan dimaafkan, silaturrahim kekal erat
buat pembaca blog kami
firestartingautomobil.blogspot.com
bukandoktorveterinar.blogspot.com
Jom Terjah entry terbaru ??
burasak vs lepat loi

nazua78 said...

selamat hari raya... maaf zahir batin... semoga berbahagia di AidilFitri.... :)

ARYANI NUR said...

salam aidilfitri :)