Amacam blog aku....OK tak ?

Thursday, August 4, 2011

Malang...tayar tidak berbau....

Tiada apa yg aku nk ucapkan sekadar simpati yg mampu katakan . BMW Rashid ( http://gilamodified.blogspot.com/2011/06/bmwtoo-damn-low.html ) telah kemalangan sebaik pulang dari autoshow dekat Kulim Landmark Sabtu lepas . Alhamdulillah  , mereka selamat dlm kemalangan tersebut ..cuma yg "sakitnya " sebahagian front skirting hancur dek terlanggar serpihan tayar lori diatas highway .
Rashid..hang sabaq sat no bulan posa ni..dugaan Allah ni . Walaupun kemalangan , Rashid bertuah dan tidak pulang dgn tangan kosong kerana beliau berjaya merangkul 3 kejuaraan pd autoshow tersebut ...
1st VIP Open
Best Sport Rims
Best Of The Best  

Ambik kesempatan cuti rehat sebulan ni utk repair balik kereta tu ..ada masa lagi Rashid.....

                                    Pic ni masa kat Autoshow Kulim Landmark tempohari..

Ni plak pic yg dia tag dlm fb...adoii..

6 comments:

Afzainizam said...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
أهلا وسهلا يا رمضان!! ... رمضان كريم
”Selamat Berpuasa & Selamat Berbuka
firestartingautomobil.blogspot.com
bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~جزاك اللهُ خيراً~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
tip periksa kerosakan san servis radiator

uihhhhh bagussss banyak tempat dan siap jadual dan tarikhh autoshow ni boleh terjahhhhh buat liputan nanti

lambdasp!!n said...

pullok...sabo2 dugaan tu...
dia suruh mode lagi ganaih la gamaknye...hehhhe

kiwi said...

tu dia..pintu keta dia..hebat naa..hihi ^^ jadi x ckp kedah??

A'IM said...

pergh..cabut habis..mau amik masa nak buat balik tu.. sabaq2..

khairul said...

Cik Kiwi...kira ok dah tue hehe

Afzainizam said...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
أهلا وسهلا يا رمضان!! ... رمضان كريم
”Selamat Berpuasa & Selamat Berbuka
firestartingautomobil.blogspot.com
bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~جزاك اللهُ خيراً~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
tip servis tayar kereta

sport rem dia tu canggihhh lahhh