Amacam blog aku....OK tak ?

Tuesday, August 9, 2011

IOI Mall Lonely Devil Car Show
















3 comments:

ZWAN SABRI said...

zwan suka keta yang gambaq first tu..
mmg sempoi.. ;)

Afzainizam said...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
أهلا وسهلا يا رمضان!! ... رمضان كريم
”Selamat Berpuasa & Selamat Berbuka
firestartingautomobil.blogspot.com
bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~جزاك اللهُ خيراً~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
tip servis bleeding brake kereta

hahh ini yang hari tu kat IOI mall kulai... aduhhhh selalu memang buat autoshow kat situ ... aku tak dapat singgah lahh hari tu pasal aku nak cepat gi airport... aduhhhhh rugi lah tak tengok aku tengok sampai malam tuuuu....

perondajaketbiru74 said...

la igtkan kat IOI mall puchong tadi apa pun gua suka merz putih tu bro...