Amacam blog aku....OK tak ?

Thursday, August 4, 2011

Glamer lagi aku bulan nie !

Ini kali kedua dlm 2 bulan berturut-turut muka aku yg x berapa nk ensem ni masuk magazine . Kali ini aku masuk dlm KarHifi magazine coverage ttg Autoshow kat Parit Buntar bulan Mei yg lalu dimana aku yg jadi jury pada aritu .http://gilamodified.blogspot.com/2011/05/ni-antara-kereta2-yang-bertanding-pada.html .
Pada sesapa yg berminat ..dapatkan dipasaran sekarang ...mana taw kot2 kita terjumpak..leh la aku sign autograf  atas magazine tu nanti hehe



21 comments:

AYuNG said...

woahhh, galmer..
nak sain....hehe

khaifaiz said...

wahh.. boleh tumpang sekaki ni

lambdasp!!n said...

den xmo sign...
den nk baju jer....ekekekke

My Mom's Diary said...

memang glamer U!

ZWAN SABRI said...

Ni yang jeles nii.. asyik2 bro masuk majalah jer.. zwan ni bila la ntah... HUHU


MySuaraBlog: Jin Islam Puasa Tak?

si cantik sally said...

hish..jeles betol nengok brader lam gambor lam paper uhhh..ish2 hardworking betol..awatnye tak henti2 glemer ar muke brader ni..kikikiii...go go go gudluck bro...smuge glemer slalu..hikhik...ase nak tepek muke adik skali lam situ..

Mila Ahmad said...

caya la abg..glamour 2 masuk majalah..

Ringgo said...

perghhh!! hebat bro .. congratz!!

aRaN said...

perghlamak glemer2

Karipap.Inti.Ikan said...

dah mcm artis dah.....likes

ummiross said...

waa makin glamer khairul...

muse said...

wow bestler masuk majalah...

Mie Kickdefella said...

ingt mudah ke nk msok megazine nie!
hehe tahniah..

Hackers said...

glamer sey..mcm ni le lah modified saga blm Hackers

aten qylah said...

waahh,bakal abg ipar aten pun pernah masuk ni :)

Gua Syed said...

gempak ar bro... haha

aimaniman said...

glemernya.. apa rasia? bleh kongsi siket?

khairul said...

terima kaseh semua ...nanti klu jpk leh la belanja :)

Raden said...

erm..sy cume ade basikal karat je..

A'IM said...

retis..hehe..tiap2 bulan masuk majalah noh..boleh ah tumpang sekaki

Terbelog said...

fuyyoo..
hebak2..