Amacam blog aku....OK tak ?

Thursday, July 7, 2011

Prizes utk Autoshow July 10th ni

Semalam lepas balik kerja terus aku bergegas pegi amik trophies dan hadiah sponsors dari sebuah kedai acc kereta di Prai .Pada mlm nya pulak aku pegi jumpak CEO KW Motorsports kat Autocity..tujuan aku kesana adalah utk mengambil hampers sumbangan dr pihak beliau utk autoshow aku ahad ni dan berbincang ttg next project kami...ada satu berita baik..pada Sept nanti kami akan buat autoshow besar2an di Seberang Jaya bersama dgn Harian Metro ! Perrghhh..mintak2 la jadi....
OK berbalik pada cerita prizes aku ni...ada lagi 2~3 prizes yg tiada dlm pics kat bawah ni..haa..byk kan ?
Aku jugak bercadang nak buat cabutan bertuah khas utk para peserta autoshow nanti , baru nampak ada kelainan skit . Setakat ini segala persiapan sudah pon selesai dan aku menghitung hari ja utk menanti acara tersebut pada Ahad ini , aku mintak kawan2 berdoa utk aku agar segala yg dirancang akan selesai dgn jaya nya nanti . Bagi aku ini adalah acara yg terpenting sekali sbb ini adalah kali pertama aku bergabung tenaga dgn Kementerian Belia dan Sukan P.Pinang ( bukan senang nk dpt projek gomen ni taw :) sudah semestinya aku ingin hasilkan yg terbaik serta mendapat kepujian dan kepercayaan utk penganjuran pada masa hadapan .



15 comments:

Shafiq said...

Hadiah Untuk Blogger?..

kira kekuri said...

waaahhhh :D banyak tuh,apa pun harap berjalan dengan lancar la nanti ya ^^

Khairil said...

haha..buat la satu kategori untuk blogger terbaik... :)

Gua Syed said...

hohoho.. ganah²..

aRaN said...

hadiah untuk serabut2 tak dak ka? :( hahaha

nak sport rim pun jd la hahahhaa

dwaty said...

insyaallah... semunya berkjlan lancar.... amin...

Fadzli Amir said...

Amboi banyaknya...piala je ke....RM ada tak...hehehe

khairul said...

Shafiq & Khairil & Aran...nk hadiah yer..join la contest"Be my top 5 visitor tu "..Contest ends Dec ni.sempat lagi tu

Cash ngak ada Fadzli...baget ciput kali ni

ummiross said...

mesti gempaq dengan harian metro nanti..

diyantara28 said...

keren gan.....:-)
hehehe...

Hafizzi Aziz said...

perghh...sempoi2..

My Mom's Diary said...

as salam. rasa2nya jauh benar hadiah tu nak sampai kat MMD.

mabk.abubakar said...

adoi ai.. nak satu bleh?

ZWAN SABRI said...

WoW! Hebat2.. Tahniah.. ek eh, nak bwat besar2an kat Seberang Jaya ek? Confirm Zwan turon nanti.. dekat jer.. HAHA

Norgadis Labuan said...

Banyaknya hadiah...
Tahniah! Teruskan usaha dan minat anda...