Amacam blog aku....OK tak ?

Friday, July 8, 2011

Hantu Kak Limah gila meroyan..tiada di pawagam !

Ingat lagi kan entry ni..http://gilamodified.blogspot.com/2011/06/patut-la-dia-koyak-sticker.html .Kereta Fairol malam ni akan siap sepenuhnya dan akan buat debut di Autoshow Ekspo Usahawan @ Bandar Perda Ahad ni . Bukan senang nk buat airbrush camni dan juga bukan calang2 org yg berani nk bawak keta "berantu" camni...kena sanggop hadapi cabaran dan ( badan mau tegap kan Fairol ? hehe )yer la kan...Malaysia..byk sgt halangan .itu x leh..ini x leh...sana road block ..sini road block..tambah2 esok ada "Sapu Bersih version 2.0" tu lak .Aku rasa klu Hantu Kak Limah pon x brani nk tompang keta ni ...mau luruh rambut woo ! .
Buat warga Kulim dan kawasan2 sewaktu dgn nya...saksikan kelibat Hantu Kak Limah di jalanan bukan di pawagam taw ..muahahaha..jom saksikan "The making of HKLGM"...










Petang ni nk p layan Transformer jap ngan anak2 aku...

10 comments:

AYuNG said...

uishhh...ganas aihhh keta tuh...
klu jln time malam2 nih ngeri nih..

LaLa said...

scary giler kete tuh...
huhuhu

Fadzli Amir said...

Berani siut mamat Fairol ni....seram aku...nanti nak masuk kereta pun terketar2. mana taknya segala macam hantu bergantung kat kereta...hehehe

Lagenda Teragung said...

dh mcm antu je....hahaha

seraiputih said...

jgn "hantu ingat kete dia" udahlah...ehehhehehehe

btw, so creative...

ummiross said...

ngerinya...!

dwaty said...

dah siap ker.... memang meroyan la hantu tu... jagn lalu lebuhraya karak... hikhikhikhik

aRaN said...

nak bt kat moto caj brapa bro? Nouvo Lc hehhehe saja tanya

Tuan Penasihat said...

gila seram.
berapa harga kalau nak buat a.b cam tu kharul?

Anonymous said...

kena hati kering nihhhhhh...salute...