Amacam blog aku....OK tak ?

Monday, June 6, 2011

Queensbay Autoshow Penang June 5th 2011

Autoshow ni berlangsung sama hari dengan Karnival Autocity kat Juru tu , walaupun bertembung pada hari yg sama , kehadiran para peserta tidak mengecewakan .Lebih kurang 55 buah kenderaan mengambil bahagian ( tidak termasuk geng2 demo audio lagi ) . Sampai nk tercabut pinggang aku mengadili kesemua kereta , korang bayangkan dari kol 4pm sampai lah ke 7.30pm baru habis . Alhamdulillah semua selesai dgn baik..so far belom ada rungutan dari para peserta lagi ...harap2 x dak lah .

Macam biasa..gambaq aku dulu...


 Keta Bro Fairol , debut pintu naik kat Queensbay ( no 2 Proton Open )























Selain dapat tag ni..aku juga dpt sedikit RM dari pihak penganjur...boleh lah beli susu anak aku tu 4-5 tin

10 comments:

irbas said...

mantop.....bila nak buat belah KL plak

Fid a.k.a Unrez said...

cantik2 sume keta haa.. nasib kje shift pg time 2.. xleh nk pi.. hadoi..

aRaN said...

smart2 !!!

hahahaa boleh la beli susu 4-5 tin. cool !

shahjiehan said...

mantap la broo!! nnt sy beli kete, sy hantar kat abg, suh make up lawa2..ok x?
hehhe

jom baca dan komen Dr. suruh isteri layan suami macam pelacur kelas atasan? | ! !shahjiehan [dot] com ! !

khairul said...

Irbas..makan modai klu k buat kat KL..kat penang pon dah jenuh nak buat .stadium melawati Dec 17&18.himpunan terbesar autoshow !

ummiross said...

cantik,tertarik...

fendi@pharm.com said...

Tahniah bro,

Lagenda Teragung said...

best ar aktiviti nie...

dwaty said...

dah lama tak tgok autoshow... last hari tu pun karnival kat putrajaya...

Opah Kentang said...

cantik giler..
t kalau datang melaka inform opah tau :)