Amacam blog aku....OK tak ?

Monday, June 27, 2011

KARNIVAL PERMOTORAN PERINGKAT NEGERI PULAU PINANG

Walaupun letih balik dari Perlis pon x hilang lagi , semalam aku gagah jugak pergi Penang kat tapak Pesta Sg Nibong sebab ada Karnival permotoran peringkat negeri P.Pinang . Salah satu tujuan aku pegi sana sbb nak promote event yg bakal aku buat kat Bandar Perda nanti ..sambil2 tu leh borak ngan kwn2 yg bertanding . Selain pertandingan autoshow & motorshow , pertunjukkan drift , stunt bike serta pertandingan dB test utk para peserta audioshow turut dijalankan .Inilah kali pertama aku lihat dr dekat bagaimana kekuatan sesebuah audio system diukur dan dinilai .

Judges dok tgh ukur jarak mic dan woofer...

Benda alah ni yg dok measure kekuuatan audio sesebuah kereta























4 comments:

AYuNG said...

xdak gamba abg pun kali nihhh...

ummiross said...

meriah jugak nampak karnival permotoran ni khairul...

Kakiraces.hambali said...

bro paling tinggi berapa DB utk 2 subwoffer?

khairul said...

x pasti..sy sempat tgk takat 139dB jer