Amacam blog aku....OK tak ?

Wednesday, June 15, 2011

Fairol..awat hang koyak sticker ???

Ha suspen skit tajuk entry aku kali ni .Baru ja siap kami buat pintu "gunting" kat dia http://gilamodified.blogspot.com/2011/05/white-waja-going-crazy-part-2.html Tup-tup kelmarin dulu , dia mai hantaq kereta dia ke bengkel kami dengan sticker ada yang dah tertanggal . Aku nak buat korang berteka - teki dalam hal ni ..agak2 nya lah..pasai pa si Fairol ni menanggal kan sticker kereta dia dan menghantarnya kembali ke bengkel kami ?

Korang ada jawapan lain selain dari jawapan2 di bawah nie ? Sapa betol aku bagi hadiah ..haha

1)dia nak cat lain ?
2)dia nak tukar sticker lain ?
3)dia x mau main autoshow dah ?
4)dia bengang sebab x menang ?
5)dia dah nak bankrupt?
6)mak bapak dia marah ?
7)bini dia suruh tido dlm kereta ?
8)anak bini dia malu nak naik keta nie dah ?
9)org masjid dok mengata ? atau
10)dia dh x larat lari dari JPJ dah?

Sebelum aku bagi jawapan nya yg sebenar...korang fikir-fikir kan lah dulu yer...




17 comments:

si cantik sally said...

pasai dia nak tukaq kasi cun la abg..khai,,...x pon pasai tukaq bawu kot???

khairul said...

tettttttttt..salah cik sally :)

Hafizzi Aziz said...

dia nak buat airbrush plak..
xmau men sticker2 dah..
kan3..

Mila Ahmad said...

sticker dgn airbrush mane lagi Oke?
abg de wat bnda alah 2 er...
soalan lari dari tajuk ahahaha...

Fadzli Amir said...

Dia nak cat lain tu...takkan bini marah suruh tidoq dalam kereta sampai tanggal sticker...hehehe

khairul said...

mari..mari..mari..kita lihat sapa yg kenaaaaaa

Lagenda Teragung said...

maybe design sticker tu x lawa bagi dia...

Terbelog said...

duit dlm poket dia byk sgt
p/s: puuhh menang la aku

Khairil said...

dia kena marah dengan bini dia..bini mengamuk sakan sampai koyak stiker...hehe

Arpiiz said...

haha, entah2 ada orang yang koyakkan kot..^^

Cik Ladies said...

dia nak koyak bg kreatip sikit kot.. ye la kot.. sy menang kan? hoho! :P

najwa's said...

Jawapannya B.:p

tak p pun autoshow tu. sekarang ni ada prob sket. xde mood ler nak kuar. :'( :'(

syafiqakarim said...
This comment has been removed by the author.
khairul said...

setakat ni dah 2 org yg bagi jawapan yg betol....

kira kekuri said...

sticker dia ada probb kot?heheh

ummiross said...

Haha..yang no.7 tu, bini dia suruh tido dlm kereta.

memey omar said...

sbb dia hantar kete masuk bengkel untuk buat airbrush by kf design maybe untuk masuk autoshow akan datang...pic hantu kot..