Amacam blog aku....OK tak ?

Sunday, June 26, 2011

Autoshow Pasaraya CMart Arau Perlis June 25 2011

Semalam berlangsungnya Autoshow CMart Arau yg julung2 kali nya diadakan disitu . Nasib baik autoshow tersebut dibuat di parking basement ....x lah panas sangat .Kehadiran aku di situ adalah sebagai jury utk pertandingan tersebut .Walaupun ini adalah pertama kali , kehadiran para peserta tidak mengecewakan , hampir 30 buah kenderaan turut mengambil bahagian dlm 3 kategory berikut :

1) Proton open
2) Perodua open
3) Open modified

Serta kategory2 pilihan jury iaitu , best airbrush , engine , interior , sticker dan lighting . Penat dan letih ..al maklumlah kena drive dr Penang ke Perlis  dan smlm sampai rumah kol 1.30am...yg lece nya ketika entry di tulis..aku kat opis pagi ni..kena kerja pulak , apa pun aku ucapkan bebanyak terima kasih kepada pihak pengurusan CMart & Sdr Arai & Zack kerana menjemput dan belanja aku makan tomyam !


















2 comments:

Fadzli Amir said...

Indoor macam ni tak le terbakar kulit kan...hehehe

Peroto_Jr said...

suka tengo gambar yg ke-6 tu. suma biru merah...