Amacam blog aku....OK tak ?

Monday, May 23, 2011

Hyundai BumbleBee

Kereta Hyundai Coupe ni telah diairbrushed kan oleh salah seorang sahabat FB aku dr selatan tanahair .Walaupun adik aku ( KF Airbrush ) juga memiliki studio airbrush sendiri , x salah klu aku nak siarkan hasil kerja orang lain di dlm blog aku ni kan ( macam Eman Airbrushing ni ). Sama2 kita cari makan..lagipon semua anak bangsa kita jugak . Aku difahamkan kereta yg diberi nama jolokan "BumbleBee" ni baru ja siap , dan belum memasuki sebarang pertandingan autoshow lagi , kalau di tengok hasil kerja Eman ni..x mustahil kalau kereta ni boleh merangkul kejayaan dlm pertandingan nanti...good luck !










8 comments:

Rose Johari said...

Uiii..cun...transformer!

dwaty said...

rasa macam ada perubahan kat blog ni... apa yer??? colour blog ker??? hikhikhik>>>>PINK...

aRe-PeaK said...

bro! aku minat gila transformer..
terbaikkk..
airbrush?
cun2..

long said...

Hyundai ni memang cum!

ZWAN SABRI said...

Sumpah SMART gilerrrrr...

Peroto_Jr said...

terasa mcam nak warna kreta gak. klau wrna beskal rockbike jd bumble bee bleh tak hekhek...

Fadzli Amir said...

Salam Bro..baru berkesempatan jengok sini...memang cantik giler...Bila la nak berpeluang buat macam ni...hehehe

CikguShikin said...

Buleh transform dak ni?