Amacam blog aku....OK tak ?

Sunday, April 24, 2011

Esso Ninariang Ent Autoshow Apr 23 2011

Alhamdulillah syukur kehadrat Illahi , tamat sudah autoshow aku semalam dgn jayanya . Ramai peserta autoshow yg datang lebih dari 40 buah kenderaan telah mengambil bahagian..sampai kereta dah nk melimpah ke jalan utama ...dah x cukup ruang ! Selain dr autoshow / audioshow , kami jugak telah mengadakan pertandinagn melukis utk kanak2 , karaoke dan mcm2 lagi. Ntah mcm mana skuad peronda ERA pon turut datang ...huh hebat.mmg grand la semalam .Terima kaseh pada semua kawan2 , para peserta , sponsors dan x lupa pada semua pemenang semalam  . Aku diberitahu oleh pengurus Esso tersebut , inilah kali pertama nya dia tengok crowd yg sebegitu ramai dan beliau telah mendapat pujian tertinggi dari pihak Esso Malaysia !! Ni sebahagian dr pics semalam..more to come ...







seb baik ada org tolong payungkan aku ..panas sunggoh smlm
                                   > 200 kanak2 mengambil bahagian dlm acara melukis !
selain jury..aku jugak turut jadi MC aritu ...


Dok tengah amik point tu...

12 comments:

Rose Johari said...

bestlah kat sana...kat sini mcm tak pernah buat aktiviti mcm ni...hurmm...

Miecyber said...

Omedetougoziamasu...


KTM lancar Tiket 1RM

AYuNG said...

meriah!
tahniah..event abg bejaya!

Yutaka Mushimura said...

camner bor..ko punyer show???tengok kat dlm gamba nih cam best jaaa...

hahhaakss..

tips terbaru

Bila Bercinta Dan Disalah Ertikan

Apekah Pasangan Itu Gula - Gula???

Tip Memupuk Minda Kelas Pertama

Tips Menghadapi Jerawat

Tips Mendapat Ketenangan Dalam Senaman

Dinar said...

Sekalung tahniah...semua berjalan lancar

アヌム ちゃん~~ said...

Salam.bw here^^ nice blog :)
Feel free to visit me @ frommetoyou~
Ada entri baru :)

MiZ Rayy said...

waaahhh!! Meriaaahhh.....

Peroto_Jr said...

waa bestnya tahniah tahniah!!

nadzirah razalli said...

haha..best ah..all the best :)

Norgadis Labuan said...

Wah...! Nampak hebat dan meriah sekali... Tahniah!

Tuan Penasihat said...

wahhhh dashatnya khairul..
tahniah tahniah tahniah...
TP kena kerja, kalau tak gerenti dah ada kat sana.
lain kali moga dapat lagi event.

Fadzli Amir said...

Alamak...frust tol tak leh join....memang sekarang aku full aktiviti...dgr kat quensbay minngu depan..tapi aku nak pi PD pulak...