Amacam blog aku....OK tak ?

Tuesday, April 12, 2011

Durian Bukit Gantang

Sabtu & Ahad baru2 ni ada festival makan durian kat R&R Bukit Gantang ( heading North ) .Aku di fahamkan tiap2 thn ada acara ni , dah 2 tahun bini aku ajak pegi..cuma kali ni tergerak hati aku nk pegi . Punya la jauh nk makan durian ( dari Penang tu ) , sayang bini punya pasal..kena pegi la jugak kan. Cuaca x mengizinkan..hujan turun dgn lebat sambil dok pulon makan durian . Kami sampai pon dh lewat ptg..4 lebih dah  , acara tu nk sampai ke penghujung .banyak tinggal durian yg dh "mangkaq" ( kira x elok la ).Dengan satu kepala RM9.90 ( all you can eat ) ..mmg cukup puas hati sampai penin kepala aku dibuatnya !








10 comments:

Miecyber said...

Bestnyer offer ni...Terliur saya...

Peribahasa Jepun ( Part 2 )

Ely Hasrul said...

adoii mmg tingin sgt nk pg situuu tp papi xmkn duriann.. dr KL semata2 xkuasa la dia nk layannn hahahha

AYuNG said...

erm, sedap tuh..siap ada pesta durian..:D

Wahida Nasution Thakhrim said...

musim durian memang AcHiKz nanti2kan!!

nur aisya humaira said...

waaa,lme tk mkn durian..:)

Rose Johari said...

hurm...rasa teringin nk mkn durian lah pula...

Tuan Penasihat said...

uiiiiisshhhh....
sedapnya durian...

mabk.abubakar said...

Nyamm..nyamm.nyam.. tapi durian tembaka gak peberet aku..

fara feroza said...

durian skrg bukan men lagi mahalnye....tp terpaksa beli sbb pebret..hahah...sedapp kott

betuahnya dia

Opah Kentang said...

durian durian,..

nasib la opah tak suke durian..panassss///

t demam..huhuhu