Amacam blog aku....OK tak ?

Tuesday, April 5, 2011

Danga City Autoshow Apr 2~3 2011...Part 1

Ni pics yg aku cilok dr member aku yg berkesempatan berada disana ...mmg dh gila la depa ni semua ...
Klu la kereta aku masih ada......


























5 comments:

Iszuan said...

wah! tertarik tengok kereta myvi yg penuh dgn speaker tu! :) haha

aRaN said...

out of topic :)

1) nak buat scroll tu aku tgk sini
http://tutorialuntukblog.blogspot.com/2010/10/scroll-box-untuk-widget.html

2) aku tgk video tu buat aku rasa orang tu 99.99% aku kenal orang tu :)

Fadzli Amir said...

kereta warna kelabu yg ada kipas kat belakang tu asal kereta apa ye..??gila habiss...!!!

Anonymous said...

Iszuan : yang penuh dgn speaker tu kereta peodua kembara la .

Fadzli : kereta tu asal nya kereta perodua kancil

CikguShikin said...

yg jadi hammer-head shark pun ada