Amacam blog aku....OK tak ?

Sunday, April 3, 2011

AUTOSHOW UITM MERBOK SG PETANI KEDAH

Pada Apr 1 kelmarin dulu , berlangsungnya pertandingan scooter / motor tercantik di UITM Merbok Kedah .Adik aku pon compete sekali (moto Marilyn Monroe ni )...tapi hampeh..satu habuk pon x dapat....sijil penyertaan pon takdak ! Lain kali klu x reti nk buat show..jgn buat !! aku marah ni...
Aku x kata motor adik aku tu hebat ...tapi kalau dah motor pon karat ..x kan boleh menang bro ..
ni dah terang2 ada kroni..
X dinafikan dlm dunia autoshow..x kira motor @ kereta ..mmg terdapat unsur2 pilih kasih ni..sabaq jer lah...




























 

15 comments:

AYuNG said...

skuter pink tuh cun la....:D

zati embong said...

fuh bnyak betul dia pnya trofi.hihi

ade ke x bg sijil pd semua?ish2!

PReDicToR said...

cantiknya...terbaikla...

Nica said...

nak curi yg pink tu boleh .. hehe

MiZ Rayy said...

cantik2... tp xmnt la skuter... =)

☂ LIYA LIYOO ◕‿◕ said...

waaaaa..saya pon pegi and tgk autoshow ni..hehe :)

ïêmå å¢klê§ said...

giler meriah..
semngat diorang wt moto masing2 jadi cam2..
mesti sayang nk pakai kn..

rose johari said...

bila tgk skuter yg kena modified ni terus ingat kat x-rider... hehe

kiff said...

moto sebegini apakah ia dibawa dijalanan atau sekadar memasuki pertandingan

Fadzli Amir said...

Hehehe...Mana moto yg menang tapi karat tu....biasala diorang buat pertandingan tuk ahli keluarga je kut...

kiwi said...

scooter yg gurlish ad x??huhu

Farhana Sahri said...

mana 1 motor yg kmu modified? =p

dwaty said...

suke yang pink tu.....

Arneza said...

wah...ada skuter rambu-ramba la..

Revablogspotlive said...

wow!