Amacam blog aku....OK tak ?

Friday, March 18, 2011

Tasek Bandar Darul Aman Autoshow Mar 11 2011

Sory lewat sikit aku update ttg show ni , aku pon x pegi maklumlah aritu keja ..dah la tu show tu ari jumaat lak . Antara acara yg berlangsung adalah autoshow kereta dan pertandingan audio system . Selepas tamat show kat Jitra tu..hari yg sama gak..kwn2 aku tu masuk Siam pulak buat demo audio kat sana . Huh rugi aku x p......klu dak leh tgk "aci siam" lak hehe..

Ni pics kat Jitra






Ni pics kat Siam
















6 comments:

Fadzli Amir said...

Pergghhh..berdengung...!!!!bak kata member cina aku....hehehe

ZWAN SABRI said...

Aiseyh, hebat gila keta2 kat show ni..
best2... ;)


MySuaraBlog: Setelah 2 minggu tak.....

Miey said...

Ada satu show lagi iaitu pertandingan drift..

AYuNG said...

menarik & meriah! :D

Rose Johari said...

Mai aii...hebat giler. Ingtkn keta mcm nie boleh nmpk dlm kartun jer..rupanya rel pon ada... =)

kira kekuri said...

fuhhh~ gila smart! :DD