Amacam blog aku....OK tak ?

Monday, February 28, 2011

Taiping Sentral Mall Autoshow Feb 27 2011

Semalam berlangsungnya autoshow yg julung kali nya diadakan di Taiping Sentral Taiping..aku x pernah sampai kat sini lagi ..patut la sesat semalam . Kehadiran aku kali ni bukannya sebagai jury , cuma atas jemputan pihak penganjur ( kira macam sesi sual kenai la ) dan bagi sokongan pd kengkawan yang bertanding .Autoshow ni hanya melibatkan kereta sahaja dan sebanyak lebih kurang 40 buah kenderaan telah mengambil bahagian . Tepat jam 7, upacara penyampaian hadiah telah diadakan dan 7.30 tapak pertandingan autoshow telah diisi oleh kereta2 audio system pulak hingga ke jam 9 malam .  Apa la hampa ni...x respek time Maghrib langsung !
OK lah..layan pics dari aku ni ...zasssss


Ingat lagi kereta Cikgu Roslee ni ?..Dia menang kategory Open Modified 1 Tahniah Cikgu..bila nk belanja saya ni??




Jauh hang mai Apit..dari KL tu ..

















The most powerful audio blast on that night...kutu kepala pon boleh tercabut hamap tau ...gila babas punya kuat !





5 comments:

Fadzli Amir said...

Wah hebat2 belaka...sampai sekarang tak penah lagi tengok autoshow ni...kena pegi bawak anak2 ni...hehhee

Nurul Afifah said...

fuiyyooo...semart la...

AYuNG said...

perghhh...mantop!!

paling sukamyvi kaler pink ala2 purpel tuh.....

alamak, jelezzz nyaaa....:D

mimie azam said...

waahhhh..menariknyer law g cni...
nk g jgk...tp xde org nk bwk..huhu...
mcm2 design leh tgk....
mimie pn mnat jgk kete2 cmni..hikhikhik

Tuan Penasihat said...

ishk seronok betul jadi khairul
TP memang minat gila ngan alam permotoran sejak dari kecik lagi. tapi tarak modal. apa buleh buat.