Amacam blog aku....OK tak ?

Tuesday, February 22, 2011

Honda Apit City

Kali ni aku nk memperkenalkan kereta Honda City kawan aku nie..Bro Apit dr KL .X payah la aku nk ulas panjang2 ..korang tgk keta dia mmg dah tau ..ni dah extreme tahap Gaban dh nie..apa pon bro kita jumpak di Taiping 27hb nie.. ( datang tak ? )



Minah ni x dak kaitan dgn si Apit ni @ sedara mara dia...hampa tgk kereta ka atau "tuttttt"...




Macam spaceship...


Kereta beliau pernah tersiar dlm Metro beberapa minggu yg lalu..caya lah bro.kipidap !

5 comments:

Yutaka Mushimura said...

perg..tak menahan arr.awek kat situ...adekah itu awek ko weh???

tips terbaru

Tips Penjagaan Gearbox....Buatlah Ia Seperti Awek, Okeh

24 Ciri-Ciri Orang Yang Mencintai Kamu

Tip Melembutkan Dan Menenangkan Hati Sanubari.

khairul said...

alangkah baguih klu dia awek aku hehe

Faizal n Fashitah said...

Perghhhh! aku suke tengok awek tu hehehe...

AmYcOzZo said...

lawanya nye la keta dia..

Kaymama said...

ish ish geram la tengok.. nak test drive boley, hu hu..