Amacam blog aku....OK tak ?

Friday, February 4, 2011

1 Malaysia Autoshow @ Dataran Ipoh Feb 5 2011

Esok akan jdi hari yg busy bg aku pasai aku yg akan mengadili pertandingan autoshow tersebut .Dengar cerita ada competitors dari Johor & KL pon nak datang..sure byk kereta nanti .Mau x dtg...prizes mmg sempoi..sapa x mau RM1000 klu menang kan !
Berikut aku serta serba sedikit info ttg autoshow ni..


Time
Saturday, February 5 · 8:30am - 11:30am
 
Locationdataran ipoh

1 malaysia autoshow @ dataran ipoh 2011 pada 5 february 2011 yg di anjurkan oleh extreme motorsport event & RKF managment.
Di sokong oleh kerajaan negeri perak,majlis bandaraya ipoh,pdrm..acara yang turut di sediakan seperti autoshow,audioshow,motorshow sprintest dan banyak lg..
 Autoshow 5 Kategori :
Peroton Standart Modiefied
Perodua Standart Modiefied
Open Standart Modiefied
K-car Vip Style
Mira look

• Motorshow 3 kategori
Spray can + sticker
Klasik
open airbrush


• Audiosistem
2 woofer
4 woofer
6 woofer keatas bawah 8 woofer
Open P.A

Hadiah-hadiah Setiap Kategori

No 1 : RM 1000.00 + trofi + hamper
No 2 : RM 700.00 + trofi + hamper
No 3 : RM 500.00 + trofi + hamper
No 4 : RM 200 + Trofi + hamper


pendaftaran rm 100...=baju + sijil

sebarang pertanyaan boleh terus menghubungi gg (0173713917)

untuk kategori proton standart n produa standart modified : di harap peserta tidak mengalami salah faham yg mne ktegori nie untuk standart modified sahaja yg msuk...keputusan juri adalah muktamad..sebarang bantahan tidak akan d layan sama sekali...untuk keterangan lanjut sila hubungi nombor dlm poster nih...
...

5 comments:

CEPET said...

wah..bestnya autoshow..insyaalh akan datang kalu ade kelapangan esok..dekat je dgn umah..

khairul said...

ok dtg jgn x datang

Tuan Penasihat said...

waaa bestnya.
kalau nak tau. dari pukul 3ptg 03.02.2011 sampai 05.02.2011, TP kerja tak balik2!!. tido, makan, mandi semua kat opis. kejap lagi kul 7pagi baru nak balik umah. pastu nak tido puas2. jadi x dapat la nak pegi.
nanti update k.
TP tunggu.

Nurul Afifah Addnan said...

jgn lupe update n boh gambar2 ek...xley nk g..huhu..

salam..saye bw n follow..

Rynie Nas a.k.a Myung Hee said...

saya ada kat ipoh jugak...tapi dengar bunyik je...hahaha...kolej dekat giller kot ngan dataran tuh...hehehe