Amacam blog aku....OK tak ?

Thursday, November 11, 2010

1993 Ford Laser VIP Style

Email ini aku terima dr Sdr Sham dr Seremban . Dari foto yg aku terima mmg sah ..org ni memang dah gila kereta mcm aku jugak ! Dengan warna putih dibaluti sticker yg garang ,memang memukau mata memandang..dok sebatu pon dh leh nampak kelibat kereta ni dr jauh .OK lah..aku x larat nk karang panjang2 nk balik dr opis dh nie..dh dekat 8pm..Maghrib x buat lagi.....korang layan monster dr bro Sham kita nie...zasssssssssss











HAAA...ni la Bro Sham kita...MyVi dia leh tahan jugak tu ....skit ari lagi jahanam la Myvi tu ..hehe
Pengeluar                                          Ford
Model                                               Laser 1500 GL
Enjin Asal                                         B5337709
Modifikasi Enjin & Komponen          Mazda BG 1.5 TwinCam (Auto) Convert to Manual
Ekzos                                               Muffler FireBall 3”
Transmisi                                           Manual
Suspensi                                            Standard
Brek                                                  Standard
Rim & Tayar                                     DRAG 2 Piece-17” & Sime Tyre Astar 205x40x17
Modifikasi Dalaman & Luaran           Dashboard Mazda BG, Seat Mazda BG, VIP  Stereng, VIP Zeoulus   Long Mirror,  VIP Table, Panasonic DoubleDin Player, Kenwood Center Speaker,Player JVC,   Woofer,ELE Germany Tweeter, Punch Speaker 6X9, RDS USA Pre Amp, ROCK FOX Pre AmpKaraoke, D.A.D Paddle, Front Bumper BG, Rear Bumper VR-4, Impreza Rear Spoiler, Skirting Wira SE, Sportlight Nissan Legacy, Front Grill Mazda B8210, Rear Lamp Mazda B6 Turbo, LED No Plate Holder.