Amacam blog aku....OK tak ?

Saturday, October 9, 2010

Karnival sukan bermotor jelajah kemerdekaan Sg Tiang Pendang 25/8/07

Karnival ini dianjurkan oleh PRD Motorsports dengan kerjasama khidmat Adun Umno Sg Tiang bersempena sambutan kemerdekaan tidak berapa hari lagi .Antara acara2 yang diadakan adalah autoshow kereta / motorsikal .Setelah tamat USM autoshow aritu , kereta aku menjalani satu lagi transformasi yang agak extreme .Kali ini kereta aku bersalin kulit sekali lagi dengan background warna hitam dan sentuhan airbrush dr KF Design yang bertemakan "The Ghostrider" .Bukaan pintu hadapan jugak telah kami ubahsuai .Bukaan bonet hadapan aku buat mcm asal balik .Kereta aku ni baru siap mlm sblm autoshow kat Pendang ni ...hampa percaya tak nie ?? anyway..aku lah johan di autoshow tu ..










Sila klick disini untuk melihat gambar2 yang seterusnya..
http://s79.photobucket.com/albums/j142/kion74/Pendang%20Kedah%20autoshow%2025hb%20Aug%202007/

No comments: