Amacam blog aku....OK tak ?

Friday, September 17, 2010

Aku dah beli kereta baru !!!

Lepas aku p tengok autoshow kat kt Stad Batu Kawan dulu...aku dh mula jadi gila nak modify kereta plak dah .Penghujung 2001 klu x silap ..Wira Aeroback 1.3 baru aku pon dh sampai . Biasalah kebanyakkan org bila dh dapat kereta baru mesti nk tukar sport rim baru..sama lah jugak dengan aku..tp waktu aku beli rim 15" ja dulu .Kasi tinted lampu belakang , buang "stock stickers" , potong spring depan belakang ( rasa mcm naik kuda kepang..terhenjut - henjut )x pa janji lowered .Pusing punya pusing..lastly aku jpk satu kedai bodykit kt Mak Mandin..ada skirt depan yg sebiji mcm keta Putra tuh , apa lagi ..aku teros beli n pasang sekali dgn side / rear skirting .Fuhhh..megah gila aku time tu..mana ada lagi makhluk yg "seberani" aku pki skirt tu atas jln !


Anak sulung aku ni.....rumah baru..kereta pun baru !!

No comments: